Info over Bezorging en Retour

1. Kan het artikel bezorgd worden?

Wij leveren alleen naar afhaallocaties, zodat u altijd uw pakket kunt ophalen wanneer het u uitkomt. Bij elk artikel staat vermeldt of het wel of niet bezorgd kan worden met de verzendkosten voor dit specifieke artikel.

Kan het artikel bezorgd worden?

2. Kies de leveringsmethode in de winkelwagen

In de winkelwagen worden vervolgens de totale verzendkosten berekend, dit zijn de verzendkosten voor heen en terug.

Bezorgkosten in de winkelwagen

3. Kies de huurdatum

In de winkelwagen, kan je ook de huurdatum kiezen. Huurdatum


4. Kies het afhaalpunt waar je de spullen graag wilt komen afhalen

Op basis van je Postcode zoeken we de dichtsbijzijnde afhaallocaties voor je op.
Kies je locatie
Vervolgens kun je een van de afhaallocaties kiezen om de spullen af te halen.

Afhaallocaties
Je kunt de spullen bij elk PostNL punt in Nederland inleveren.

5. Wanneer worden de producten geleverd?

Wij zorgen ervoor dat het product ruim van te voren verstuurd wordt. Dit betekend vaak dat het product al een aantal dagen van te voren aanwezig is op de afhaallocatie.
Hieronder een voorbeeld voor de huurdatum van: 24-03-2019
leverperiode en retour periode

6. Hoe stuur ik de producten weer terug?

In de transportkrat wordt altijd een retourzegel meegeleverd, tenzij anders afgesproken. Deze retourzegel is reeds door ons betaald, u hoeft het pakket dus alleen maar in te leveren. De retourzegel kun je over de oude zegel heen plakken, vervolgens kun je de transportkrat inleveren bij elk PostNL punt.



7. Hoeveel huurdagen worden er gerekend bij verzending?

Ook al worden de producten eerder geleverd en mag je ze de eerste dag na de huurdag retourneren betaal je slechts een dag,



Mocht u vragen hebben neem dan contact met ons op!